امواج توفنده انقلاب اسلامی روز به روز به عظمت ملت ایران می افزاید
نوشته شده توسط : xmovies

' سید محمد حسینی' روز شنبه در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن كه همگام با مردم شهید پرور استان البرز در شهرستان كرج انجام شد به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: حضور پرشور و گرم مردم در حماسه 22 بهمن امسال بار دیگر ناكارآمدی نقشه دشمنان ایران اسلامی را اثبات كرد و اقتدار این ملت سرافراز را به رخ جهانیان كشید.

وی اظهار داشت : 22 بهمن اوج غرور ملی هر ایرانی است و مردم با حضور خود با توجه به ویژگی های زمانی كه در آن قرار داریم، عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

عضو كابینه دولت دهم تصریح كرد ملت ایران اسلامی با حضور در حماسه 22 بهمن یكبار دیگر با امام راحل (ره) و آرمان های شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت كردند و پاسخی كوبنده به تهدیدها و یاوه گویی ها دشمنان ایران اسلامی دادند.

به گفته حسینی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همدلی ، وحدت و یكپارچگی از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تحت هدایت های رهبر معظم انقلاب صیانت و پشتیبانی می كنند و این شور و نشاط مشت محكمی بر دهان یاوه گویان و معاندان انقلاب اسلامی خواهد بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاكید كرد كه دشمنان به علت شكست در برابر انقلاب اسلامی و بیداری كه در جهان اسلام شكل گرفته ، به دنبال اعلام فشار هر چه بیشتر به كشور ما بودند كه هیچ نتیجه ای عاید آنها نشد.

' سید محمد حسینی ' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه همزمان با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن با حضور در شهرستان كرج همگام با مردم این شهر در راهپیمایی با شكوه و تاریخی و حماسی امروز شركت كرد.

فراهنگ ** 1355 ** 1568





:: برچسب‌ها: خورشید , شیکاگو , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Mohammad Sadeghi در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
به من هم سر بزنید، خوشحال می شوم.
I hit my head, I'm happy. M.S.S.G


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: